Mo-Tki

środa, 29 maja 2013

CHĘTNIE POSTOJĘ W TEJ KOLEJCE

Wczoraj dzięki niezawodnym fejsbukowiczom udało mi się znaleźć punkt w którym zbierane były podpisy w sprawie zorganizowania referendum w celu odwołania HGW i jej kamaryli.

Jakież było moje zdziwienie gdy zobaczyłem że na złożenie podpisu trzeba stać w kolejce. Stali kobiety i mężczyźni /młodzi, starsi , w średnim wieku/. Karnie stanąłem i ja.

Za chwilę pojawiła się bardzo sympatyczna pani z pytaniem w jaki celu stoimy w kolejce na deszczu. Po otrzymaniu wyczerpującej odpowiedzi stwierdziła: TO  Z  CAŁĄ  PRZYJEMNOŚCIĄ  JA  TEŻ POSTOJĘ.

Rozmów kolejkowiczów nie będę cytował, bo może ten tekst czytają dzieci, ale mówiąc oględnie nikt nie był zachwycony tym co aktualnie dzieje się w Warszawie i Polsce.

Chyba już nawet lemingi zaczynają przytomnieć. No cóż lepiej późno niż wcale jak mówi przysłowie.  Szkoda tylko tych paru lat, ale może są to koszty nauki samodzielnego myślenia.
OBY.

1 komentarz:

  1. Popieram samo odwołanie. Tylko powiedzcie do kogo kierowana jest ta Petycja, ja dawno publicznie oświadczyłem nie uznawania Premiera, Prezydenta, Sejmu i Senatu w obecnym składzie jako kryminalnych szkodników mojej Ojczyzny w obecnym składzie. Popieranie przestępców jest objęte rygorem karalności. Ja tego nie zrobiłem ze strachu przed prawem tylko z troski o Polaków i Polskę.

    OdpowiedzUsuń