Mo-Tki

wtorek, 21 października 2014

Wybory 2014





Szanowni Państwo, Drodzy Sąsiedzi!




Nazywam się Piotr Kamiński i od wielu lat mieszkam w bloku na terenie naszego okręgu wyborczego nr 18 w Pruszkowie (ograniczonego ulicami Chopina, Wojska Polskiego, Niepodległości, Kubusia Puchatka). Mogą mnie tu Państwo spotkać o różnych porach każdego dnia.

Mam 42 lata, rodzinę, a mój zawód to licencjonowany pośrednik nieruchomości.

Jako JEDYNY kandydat z naszego okręgu nie jestem i nigdy nie byłem związany z żadną partą polityczną ani innym ugrupowaniem dążącym do władzy lub ją sprawującym.

Nie chcę uprawiać ani wielkiej ani małej polityki.

Kandyduję do Rady Miasta po raz pierwszy, korzystając ze zmiany prawa wyborczego, która wreszcie daje szansę na wprowadzenie do samorządu osób z nikim niepowiązanych, takich jak ja. Proszę pamiętać, że z każdego okręgu wyborczego może być wybrany tylko jeden kandydat.

Jako radny – jeśli zechcą Państwo na mnie głosować – zajmę się przede wszystkim Państwa oczekiwaniami dotyczącymi naszego okręgu i całego miasta, np:

- darmowym parkowaniem dla mieszkańców, a odpłatnym dla petentów instytucji (np. Starostwa)
- oświetleniem ciemnych zaułków między blokami

- wprowadzeniem patroli prewencyjnych policji i straży miejskiej – dość pijackich burd i wandalizmu w miejscach publicznych!

- problemami zgłaszanymi przez Państwa.


W sprawach całego Pruszkowa poprę tylko uczciwe inicjatywy, usprawniające życie mieszkańcom, a nie lokalnym grupom interesu, a wcześniej zapytam Państwa o opinię.

Zawsze będę dostępny i otwarty na rozmowę. Dobrze znam problemy zwykłych ludzi, a zwłaszcza:

- osób starszych, chorych, potrzebujących pomocy i opieki
- młodych i zapracowanych

Udało mi się we współpracy z lokatorami doprowadzić wreszcie do remontu bloku przy ulicy Kubusia Puchatka 16, będziemy walczyć o załatwienie innych naszych spraw.


Jeśli zechcą Państwo mieć swojego radnego chętnego do pracy i służby i zawsze gotowego Państwa wysłuchać, bardzo proszę o:
- pójście na wybory
- zagłosowanie na mnie LISTA 29

Gwarantuję, że stworzę nową formę sprawowania mandatu radnego!

Czas, żeby w sprawach społecznych liczyło się po prostu
- człowieczeństwo
- sąsiedzkie wsparcie
- zrozumienie


Z wyrazami szacunku

Piotr Kamiński





KWW PIOTR KAMIŃSKI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz